Politikalarımız

Kalite Politikası

  • TEZTRANS, lojistik faaliyetlerinin her aşamasında kalite önceliği olup yetkin ve eğitimli personeller ile GMP/GDP standartlarına uygun olarak hedeflerini belirler ve gerçekleştirir. Hizmet seviyesi ve verilen hizmetin ilk seferinde hatasız olarak yapılması başlıca kalite politikası olup hem üretim yeri izin belgesinin gerekliliklerini hem de kalite yönetim sistemlerinin eksiksiz bir şekilde uygulanmasını sağlamak için geniş ve tecrübeli bir kalite ekibi ile sürekli çalışmaktadır.
  • Yürürlükteki kanun ve yönetmeliklerin uygulanması, güncel GMP/GDP gerekliliklerinin sağlanması, tüm süreçlerin dokümantasyonu, kontrolleri ve takibi, iş ortakları ile hareket ederek gerçekleşmektedir.

İş Sağlığı ve Güvenliği Politikası

  • TEZTRANS ÇİSG politikası ve hedeflerinin getirdiği sorumlulukla, şirketin en değerli varlığı olan çalışanlarının ve tesis ziyaretçilerinin sağlık ve güvenliğini sağlamaktadır.
  • ÇİSG politikası konusunda farkındalığın arttırılması, bilinç ve kültürün oluşturulması için; İş Güvenliği Uzmanı ve İşyeri Hekimi öncülüğünde, üst yönetim de dahil olmak üzere tüm çalışanlarımıza iş sağlığı ve güvenliği konularında gereken sürekli eğitim planlamaları yapılmaktadır.
  • Bu anlayışla çalışmalarımıza yön vermekte, faaliyetlerimizi uygulamaya koyarken çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini korumak için en uygun teknoloji ve yöntemlerin uygulanmasını sağlamaktayız.

Çevre Politikası

  • TEZTRANS olarak, yaşadığımız çevrenin korunmasını, kirliliğin önlenmesini ve sürekli iyileştirilmesini işimizin parçası kabul etmekteyiz.
  • Mühendislik desteği ile faaliyetlerimiz kaynağında, çevresel boyutlarını saptamak, atıkların minimize edilmesi ve yönetimini sağlamak, etkileri minimize etmek ve çevrenin korunmasına katkıda bulunabilmek için tüm çalışanlarımızı bilinçlendirecek eğitim planlamaları yapılmaktadır.
  • Bu anlayışla çalışmalarımıza yön vermekte, faaliyetlerimizi uygulamaya koyarken çevreye duyarlı teknoloji ve yöntemlerin uygulanması sağlamaktayız.

Müşteri Memnuniyeti Politikası

  • TEZTRANS marka değeri, müşterilerinin memnuniyet ve sadakat derecesi ile orantılıdır. Bu nedenle her bir müşterimizin, her bir ürettiğimiz hizmetin, hedeflerimize ulaşmak için çok büyük önem taşıdığını biliriz.
  • TEZTRANS tecrübeli, dinamik ve yaratıcı, iş geliştirme-satış ve müşteri hizmetleri ekipleriyle, müşterilerinin ihtiyaçlarını ve beklentilerini belirler, onların ihtiyaçlarına yönelik butik çözümler bulur, süreç geliştirir ve sunmuş oldukları çözümleri hayata geçirmek için projelerin implementasyon süreçlerini yönetirler. Her bir müşteri her bir operasyon proje bazlı yönetildiği için tüm müşterilerin talep ve beklentileri terzi işi çözümler ile %100 karşılanır.
  • Tüm müşterilerimizin sabit müşteri hizmetleri yetkilileri bulunmaktadır. Projenin başlamasıyla beraber tüm süreçler tek müşteri hizmetleri yetkilisinin yönetiminde olur ve müşterilerimiz TEZTRANS ile olan süreçlerinin takibini tek kontak üzerinden yaparlar.
  • Müşterilerimizin KPI, sevkiyat, teslimat, sipariş, validasyon, stok raporları talep edilen periyot ve frekanslarda müşteri hizmetleri tarafından hazırlanarak düzenli olarak paylaşılır.
  • Ayrıca tüm istek, soru, şikâyet ve önerileriniz için 0 850 222 3 839 nolu telefonlarda müşteri hizmetleri yetkililerimiz sizleri dinlemektedir.

Güvenlik Politikası

  • TEZTRANS çalışanlarının, müşterilerinin, ziyaretçilerinin ve depolarındaki ürünlerinin fiziksel güvenliğini ve bilgi güvenliğini sağlamak için en son teknolojinin imkanlarından faydalanırken; profesyonel, teknik hizmetler ve güvenlik kadrosu ile 24 saat tüm lokasyonlarının güvenliğini sağlamaktadır. Ayrıca periyodik eğitimler ile çalışanlarına ve ziyaretçilerine farkındalık yaratarak, güvenlik politikalarının sürdürülebilir olmasını hedeflemektedir. Tüm güvenlik sistemleri BMS otomasyon sistemi ile izlenmekte olup, müşteri taleplerine göre geliştirilmekte ve önlemler alınabilmektir.

Kurumsal Risk Yönetimi

  • TEZTRANS, kurumsal risk değerlendirmesinin yapılması sonucu hedeflerine tehdit oluşturabilecek riskleri erken tespit eder ve en düşük seviyeye indirilmesi için gerekli aksiyon planları ile yıllık faaliyet planları oluşturarak alınacak tedbirleri hızlı ve en etkin şekilde yönetir ve süreçleri sürekli iyileştirmeyi hedefler. Çevre ve İş sağlığı güvenliğini tehdit edecek risklerin ortadan kaldırılması için etkili ve şeffaf bir anlayışla gerekli tüm şartların oluşturulması için güçlü bir çaba sarf eden bir yönetim anlayışını benimser.
  • TEZTRANS olarak çalışmalarımıza bu anlayışla yön verirken yüksek kalitede hizmet sunabilmek, mevcut yönetmeliklerle tam bir uyum ve etkileşimde bulunduğumuz tüm paydaşlarımıza karşı sorumluluklarımızın yerine getirilmesi bilinciyle denge sağlayacak şekilde hareket ederiz.

İLETİŞİM

GOSB - Gebze Organize Sanayi Bölgesi, 1000. Cadde, No: 1023 Çayırova, 41420 Kocaeli, TR

  • T. +90 216 251 20 00 / +90 850 222 3 839
  • F. +90 216 251 20 30
  • E. info@teztrans.com